عالیییی
خیلی زیاد نشده یکدغعه ؟
عزیزم اوایل بارداری خیلی عادیه که دوبرابر نشه و اینا
من روز موعدم 40 بود
بعد چهار روز شد 146
مجدد ازمایش دادم شد 776
اینقدر استرس داشتم که نگو
ولی خداروشکر بچم سالمه
اوایل کم کم بالا میره
رشد خوبی داشته خداروشکر
انشاالله به سلامتی بغل بگیریش 😉
خیلییییی خوبهههه
خوبه
شما که الان یه ماهه هستی
این عدد برای ماه دوم سوم هست توی برگه سمت راست هم نوشته شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.