۷ پاسخ

عالیییی

خیلی زیاد نشده یکدغعه ؟

عزیزم اوایل بارداری خیلی عادیه که دوبرابر نشه و اینا
من روز موعدم 40 بود
بعد چهار روز شد 146
مجدد ازمایش دادم شد 776
اینقدر استرس داشتم که نگو
ولی خداروشکر بچم سالمه
اوایل کم کم بالا می‌ره

رشد خوبی داشته خداروشکر
انشاالله به سلامتی بغل بگیریش 😉

خیلییییی خوبهههه

خوبه

شما که الان یه ماهه هستی
این عدد برای ماه دوم سوم هست توی برگه سمت راست هم نوشته شده

سوال های مرتبط

مامان نیک💙🍼 مامان نیک💙🍼 هفته سی‌ودوم بارداری