۱۵ پاسخ

واسه من خیلی دیر داره میگذره خسته شدم

واسه منم عین برق و باد گذشت
منم همه کارام گذاشته بودم اخرا
خ کارام موند و نشد
صبح و عصر بیرون بودیم

برا ما ک استراحتیم دیر میگذره در دیوار خونه دارم خفم میکنه 😭

اصلاااا دیر میگذره اتفاقا
مخصوصا منی ک استراحت مطلقم و هرروز با یه درد جدید توی راه بیمارستان 🙄🤦🏻‍♀️

منم یع عالمه کار دارم خیلی دلم میخواد کارامو انجام بدم ولی تو کل روز بیحالم

بره منم داره زود میگذره آخه همش کار خونه انجام میدم شاید بخاطر اونه

مخصوصا اگه از وسایل های نینی مونده باشه یه استرسی میگیره آدم
شما همرو خریدین عزیزم؟

منم خوب میگذره
ولی حس میکنم وقت بیشتری نیاز دارم خیلی کارام مونده
تازه خونه تکونی مونده برای تیر ماه
گاهی میگم از الان شروع کنم بعد میگم خیلی مونده باز کثیف میشه

والا‌‌خواهر ۱ روز برای من اندازه ۱ سال میگذره همش پای تلویزیون گوشی هستم خونه هیچ‌کاری هم ندارم

واسه من فقط ۱۲هفته اول خیلی دیر گذشت بعدش داره خیلی زود میگذره🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️

زود میگذره ولی این دردا امانمون بریده

ماه ۸چی اونم دیر گذشت؟

برامن دیرمیگذره دیگه حوصلشو ندارم

موافقم منم فقط دیگ ۱۲ روز دارم تا زایمان ،شما چی

منم مثل تو
خیلی زود میگذره

سوال های مرتبط

مامان معجزه من مامان معجزه من ۶ ماهگی