۱۰ پاسخ

خوش بحالت ماه اخر خیلی کند میگذره🙁🫣

برس به دو هفته ی آخر بعد میبینی که مث حلزون میگذره

عوضش ماه نه هر روزش یک سال میگذره😁😁😁😁

دییییر مگه این هفته های اخر میگذرههههه

خوش بحالتون من که ساعت شماری میکنم از بس لگنم و کمرم داغون هست

خیلی زود گذشت این هفت ماه انگار دوماه بود 😑😂

داره عین برق و باد میگذره دوس ندارم زود تموم بشهه😂😂

من حس میکنم ماه هفت داره دیر میگذره این جنگم ک شد اصلا روزا طولانیه

خیلی زود میگذره....نمیخوام انقد زود تخت ملکه بودنم رو ترک کنم😅بارداری اولم خیلی اذیت شدم ولی اینسری خیلی خوبه

خیلیییییی دیر، فقط میخوام زودترتموم شه

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان 🩷لمیا🩷 مامان 🩷لمیا🩷 ۸ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری