خانوما شما تو بارداریتون رانندگی هم میکنین ؟
اشکالی نداره؟

۱۰ پاسخ

من تا هشت ماهگی سرکار میرفتم خودمم با ماشینم میرفتم

من ۴۰ هفته ام همچنان پشت فرمونم 🤦فکر کنم آخرشم خودم با ماشین برم زایشگاه

تصویر

من تاشب قبل سزارینمم رانندگی کردم چیزی نشد

من که هر روز در حال رانندگی ام

من متاسفانه مرتب اطراف و جاده به خاطر کارم

بله من رانندگی میکنم ولی فکر کنم دیگه خیلی سخت تر بشه

اره ولی چون از قبل زانو درد داشتم الان روزی ک رانندگی کنم شب عذاب میکشم تا صب از درد نمیتونم بخوابم🫠🫠

من بعضی مواقع که مجبورم رانندگی میکنم

نه والا نمیتونم بشینم پشت فرمون

نه چه اشکالی می‌تونه داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان رامان🩵👼🏻 مامان رامان🩵👼🏻 ۱۲ ماهگی