من تا روز قبل زایمانم رانندگی میکردم ولی خب بهتره رعایت کنی
منم از اولش تا حالا رانندگی کردم
من تا لحظه آخر میروندم اونم زیاد
بستگی به کشش بدنت داره
من کم کم ۲ساعت پشت فرمون بودم به خاطر پسر بزرگم که کلاس و باشگاهو زبان میبردمش
من استراحت مطلق بودم رفته بودم مسافرت 45 دقیقه تو جاده قم مشهد رانندگی کردم😂😑
من بخوام بشینم شکمم جانمیشه بایدصندلی روبدم عقب اونوقت دستام نمیرسه🤣🤣🤣🤣
به نظرم استرس رانندگی باعث میشه جنین هم خودش رو سفت کنه و یه مقدار رانندگی سخته
من که اینطوری بودم خیلی اذیت شدم ۱۰ روز قبل زایمان دیگه رانندگی نکردم
من که از همون اول البته دیر به دیر می نشستم مسیرهایی که طولانی نبود رو میرفتم
نه با احتیاط باش
من از اول تا حالا رانندگی می کنم،قصد دارم تاروز زایمان هم ادامه بدم
چون اهل خونه نشینی نیستم
خاله من برا زایمان دردش گرفت خودش با ماشین رفت بیمارستان
ن مسیرا صافن
فکر نکنم ایرادی داشته باشه. دکتر من میگفت اگه با احتیاط و آرامش رانندگی کنی تا هروقت باشه مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.