تو هفته من رابطه عیبی داره

۴ پاسخ

نه برا طبیعی خیلی هم خوبه و توصیه میشه حتی

ن عزیزم خوبم هست بخصوص برا طبیعی

سلام خانومامیشه کمکم کنیدخیلی نگران شدم من این سونورو27هفته و2روزانجام دادم چراهفته هارواسنجوری زده FLچراکمه نگرانم میشه جواب بدین مرسی

تصویر

نه اگه سزارینی منی تخلیه نشه اگه طبیعی تخلیه شه

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی ۲ ماهگی
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد