آناناس تو هفته من عیبی نداره

۷ پاسخ

بخور بچرو بیاری بابا حوصله داری😂

خیلی کم که اشکال نداره... بعد باعث نرم شدن دهانه رحم میشه ولی تو که 38 هفته ای دبگه اشکالی نداره😉

خوبه که 😑
بخوری دهانه رحمت نرم میشه
نوش جونت منم میخوام بخرم بخورم

بله عیب داره اگه ایندفعه چیزی نشد تا فارغ نشدی دگ نخور

نه دیگه عزیزم دکتر به من گفت از ۳۷ هفته بخورم مشکلی نداره

دهانه رحم‌ رو نرم وباز میکنه

اره قاعده اوره نخوری

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی ۲ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۸ ماهگی