دکترحامد خرازی فوق تخصص قلب کودکان وجنین رشت ساختمان اتیه طبقه ۱۱
من کرج دکتر ابریشمی رفتم خیلی دقیق و با حوصله
درواقع فوق تخصص قلب کودکان نوجوان و اکوی قلب جنین بود بهم گفت خداروشکر همه چیز خوبه ۲۱ روزبعد تولد نی نی رو بیار ببینم
من امروز ۲۰ هفته ۵روز داخل مطب دکتری که دکترم خودم معرفی انجام دادم خداروشکر همه چیز خوب بود ۳۹۰۰ هزینش شد
بیمارستانا بیشتر انجام میدن
یه جا رفتم مطب دکتر متخصص قلب جنین و کودک انجام میداد
۵ تومن😑
بله من ۱۸ هفته انجام دادم
من قبل انومالی رفتم بیمارستان خود قلب . رجایی حتما برو اونجا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.