۲ پاسخ

آره. من با آمپول ۶ روز مونده به موعدم درد پریودی شدید داشتم. وقتی آمپول نمیزنم باز ۶ به موعد درد پریودی دارم اما شدید نیست. فقط یکبار به طور عادی مثل آمپول درد شدیدداشتم که بارداری شیمیایی بود.

بله.

سوال های مرتبط