اگه تیرویید کم کار نداری بخور
وگرنه برای تیروییدت خوب نیست
والا یکی میگه خوبه
یکی میگه نه
هرکی یه چیزی میگه🫤
من یه دکتر میرفتم میگفت اصلا بادوم زمینی خاصیت نداره فقط چربی داره
یه دکتر دیگه رفتم میگف بادوم زمینی و کره بادوم زمینی بخور خیلی خوبه
پس در نتیجه بخور هرچی دوس داری😂
اره مخصوصا کره بادوم زمینی و با موز بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.