۳ پاسخ

نه اگه استخوان واژنته طبیعیه منم از شش ماهگی درد میکنه

منم همین طور اگه پله ها رو بالا و پایین کنم دیگه مردم

وقتی انقباض نداری خبری از زایمان نیست

سوال های مرتبط