دهانه رحم نهایت تا ۴ سانت بدون درد باز میشه
امکان نداره بالای ۴ بشی و درد نداشته باشی
زیر ۴ هم وقتی درد نداشته باشی بستریت نمیکنن عزیزدلم
یا باید بری خونه درد داشتی بری بیمارستان
یا نهایت امپول فشار میزنن برات
اگر بدون درد تا ۴ یا ۵ رفتی اوکیه،البته من که تا همون چهار هم کلی درد داشتم، بعدش کیسه آب پاره میکنن که دردات شروع بشه، درد در نهایت شروع میشه ، نمیشه از زیرش در رفت متاسفانه
بهتر اینه ک با درد بری بیمارستان تا بخوابونتت با امپول فشار بدنیا بیارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.