۳ پاسخ

دهانه رحم نهایت تا ۴ سانت بدون درد باز میشه
امکان نداره بالای ۴ بشی و درد نداشته باشی
زیر ۴ هم وقتی درد نداشته باشی بستریت نمیکنن عزیزدلم
یا باید بری خونه درد داشتی بری بیمارستان
یا نهایت امپول فشار میزنن برات

اگر بدون درد تا ۴ یا ۵ رفتی اوکیه،البته من که تا همون چهار هم کلی درد داشتم، بعدش کیسه آب پاره میکنن که دردات شروع بشه، درد در نهایت شروع میشه ، نمیشه از زیرش در رفت متاسفانه

بهتر اینه ک با درد بری بیمارستان تا بخوابونتت با امپول فشار بدنیا بیارن

سوال های مرتبط