خانما چرا من تو پنج ماه هیچ شکمی ندارم دارم نگران میشم خدایی
پ

۶ پاسخ

منم نداشتم بعد هفت ماه درآوردم اونم زیاد نه مهم اینه بچه رشد کنه

من هنوزم ندارم
فابریک خودمه فقط فرم گرفته تیز شده
پهلو ندارم دیگه

من دوست دارم زیاد شکم نداشته باشم

بعضیا زیاد شکم نمیارن بچه تو پهلوهاشونه بعضیاهم ماه ههای اخر بزرگ میشه

اگر دختر باشه. شکم پهن میشه و تو پهلو هس نگران نباش

ماه هشتم و نهم شکم میاری
منم یه ذره دارم

سوال های مرتبط

مامان پناه من🩷🧸🎀 مامان پناه من🩷🧸🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری