منم نداشتم بعد هفت ماه درآوردم اونم زیاد نه مهم اینه بچه رشد کنه
من هنوزم ندارم
فابریک خودمه فقط فرم گرفته تیز شده
پهلو ندارم دیگه
من دوست دارم زیاد شکم نداشته باشم
بعضیا زیاد شکم نمیارن بچه تو پهلوهاشونه بعضیاهم ماه ههای اخر بزرگ میشه
اگر دختر باشه. شکم پهن میشه و تو پهلو هس نگران نباش
ماه هشتم و نهم شکم میاری
منم یه ذره دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.