من طبیعی چون هر دو درد و اذیت خودش رو داره طبیعی قبل زایمان سزارین بعد زایمان ولی طبیعی دیگه همون لحظه دردات تموم میشه و خودت به کارات رسیدگی میکنی ولی سزارین بعدش اذیت میشی و احتمال اینکه بخیه هات عفونت کنه و شکمت خراب میشه هست
حاضرم بعد سزارین کلی درد بکشم اما قبل زایمان کسی منو هی انگشت نکنن لگن و دهانه رحمو چک کنن😑😑
فقد سزارین. من درد طبیعی کشیدمو نیومد برا دوسانت استپ کرد و اورژانسی سزارین شدم.
طبیعی زایمان کردم خیلی سخت بودولی بعدش خیلی راحت بودم ولی ی سزارینی کنارم بود هیچکاز نمتونست بکنه داد میزد فقط بازم طبیعی زایمان
اولی طبیعی بودم بشدت وحشتناک بود برام بنظرم سز خیلی بهتر از طبیعی هست
سزارین بودم عالی
جفتش یه اندازه حالمو بد میکنه🫠
من سر پسرم طبیعی بودم
این یکی اختیاری سزارینم
طبیعی ب روش بی دردی
طبیعی خیلی خوبه ولی معاینه های دم به دقیقه خیلی ازار دهندس
من قطعا سزارین و انتخاب میکنم
سزارین کردم راضی هستم هزار بار دیگه هم انتخابم سزارین هست
من خودم طبیعی انتخابم است ی بار هم طبیعی زایمان کردم و شرایط شو دیدم ولی وقتی سزارینی ها را می دیدم ترسیدم
ببین طبیعی چن ساعت درد داره بعدش خوبی می تونی خوراکی بخوری خودت پاشی
ولی سزارین چن ساعت قبل عمل و چن ساعت بعدش ک چیزی نمی تونی بخوری
خیلی ها را دیدم آثار سوزن ک میزنند تو کمر شون تا چند وقت بعدش کمر درد دارن
سرت را اگر تکون بدی تا چن وقت سر دردی هستی و .... خلاصه دو تا شون عوارض دارد ولی انتخاب من طبیعی است چون درد را قبل زایمان داری و بعدش خودت پا میشی رو پات
طبیعی قطعا خیلی بهتره
ولی من بشدت فوبیا دارم بهش و مثه سگ از طبیعی میترسم
با همه درداش سز انتخاب منه
فرق نمیکنه فقط سالم بیادش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.