۳ پاسخ

باید تو دستشویی جایزه بزاری ، من بادکنک و برچسب و صابون ازین کاغذیا گذاشتم به ذوق اونا جیشش رو گفت هربار میرفتیم حق داشت یدونه انتخاب کنه

منم تازه شروع کردم

سلام عزیز من 18ماهگی واکسن رو ک زدن از مای بی بی باز کردم .درسته هر10دیقه بردم دسشویی ک دسشویی نکنه خونه خیلی خسته میشد بااین حال چندبار پی پی کرد شلوارش 3.4ماه کشید اخرش گفت الان 2سال7ماه داره راحت7.6.ماهی میشه میگه کامل

سوال های مرتبط