باید تو دستشویی جایزه بزاری ، من بادکنک و برچسب و صابون ازین کاغذیا گذاشتم به ذوق اونا جیشش رو گفت هربار میرفتیم حق داشت یدونه انتخاب کنه
منم تازه شروع کردم
سلام عزیز من 18ماهگی واکسن رو ک زدن از مای بی بی باز کردم .درسته هر10دیقه بردم دسشویی ک دسشویی نکنه خونه خیلی خسته میشد بااین حال چندبار پی پی کرد شلوارش 3.4ماه کشید اخرش گفت الان 2سال7ماه داره راحت7.6.ماهی میشه میگه کامل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.