سلام
دوستان بتا۱۰۰۰با ۱۲روز تاخیر خوبه؟

۳ پاسخ

با چند روز تاخیر بتا ۲ بود؟؟ انگار معجزه شده .کاش برا منم معجزه بشه این ماه تستام مثبته همش .تست امشبم منفی شد. و لکه پریودی

خوبه عزیزم
عالیه چشه مگه

اره خب لقاح دیر گرفته واگرنه به خود تاخیر حساب نمیشه
حالا هر ۴۸ساعت میتونی ازمایش بدی ببینی خوب بالا میره یانه

سوال های مرتبط

مامان اووکادو مامان اووکادو هفته سی‌وششم بارداری
التماس دعا 😭😭 التماس دعا 😭😭 قصد بارداری