موهاشو اصلااا اینجوری نبند
چون انگاری کم پشته وقتی میکشی ریشش شل میشه بی جون
اگه سرده بپوش اگه نه
جوراب شلواری در بیار با کراپ بپوش
عزیزم ناراحت نشیا ولی لباسای دخترونه تو بازار اینقد شیکه که دل آدم میره براشون توام که یکی داری برو یه پیراهن شیک بخر براش تابستونم بدرد میخوره
دورس و دامن اصن بهم نمیان عربزم اکه هم گرمه جوراب شلواری نمیخاد بپوشه موهاشم خیلی بردی بالا انگار پسرونه شده چهزش
تو این فصل اصلا آستین بلند مناسب نیست. یه تاپ سفید براش بپوشون
بنظر منم لباسش و دامنش اصلا ب هم نمیخورن
سخت نگیر خوبه قشنگه مبارکش باشه
با یه شومیز خیلی بهتر میشه.
موهاش رو اینجوری نبندی بهتره
خدا حفظش کنه ❤️
دامن اصلا ب اون دورس تنش نمیخوره
دامن رو با یه کراپ بپوشون
موهاشو بالا نبند بزار باز باشه
گرم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.