۲ پاسخ

پسر منم همینجوریه بردم دکتر بهش پدی لاکت .شربت نئو زینک واموکسیسیلین داد
تبش قطع شده ولی خیلی بیقراری میکنه

خانما چی بدم بهش

سوال های مرتبط