اگه میتونی از دکترت بپرس ولی بهترین زمانش روز سوم هست
و همچنین خواب کافی بخاطر ازمایش پرولاکتین
باید. روز سوم پریود انجام بدی شب قبلش سوتین نزده باشی تحریک سینه نداشته باشی و ناشتا هم باشی شام سبک بخور و زود هم بخور چون ازمایش قند ناشتا هم. داخلش هست
آزمایش هورمونی برای ذخیره تخمدان و اینا
بهترین زمانش سوم تا پنجم پریودی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.