۴ پاسخ

اگه میتونی از دکترت بپرس ولی بهترین زمانش روز سوم هست

و همچنین خواب کافی بخاطر ازمایش پرولاکتین

باید. روز سوم پریود انجام بدی شب قبلش سوتین نزده باشی تحریک سینه نداشته باشی و ناشتا هم باشی شام سبک بخور و زود هم بخور چون ازمایش قند ناشتا هم. داخلش هست

آزمایش هورمونی برای ذخیره تخمدان و اینا
بهترین زمانش سوم تا پنجم پریودی هست

سوال های مرتبط

منتظر فندق منتظر فندق قصد بارداری
مامان نیلماه🎀 مامان نیلماه🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری