۹ پاسخ

ولي من حاضرم حتي بريچم باشه بچم طبيعي زايمان كنم از سزارين خيلي ميترسمم برعكس بيشتر خانماي ايراني😮‍💨😮‍💨

اونجا دکتراش مثل اینجا نیست،تو کشور ما زایمان طبیعی اصلا دکتر برا زایمان نمیاد میسپارن به امان خدا مادرو

با باسن ب این دنیا اومد😂... من طبیعی نمیرم

سزارین میکنن
من بچه اولم طبیعی بود خداییش خیلی خوب بود تا بدنیا میاد تموم دردات

منم طبیعی بودم راحت بود اذیت نشدم درد که عادیع باید باشه

من از طبیعی میترسم

وای اینو گذاشتن انیستا

کلا خارجی ها همه چیشون با ایرانی ها فرق داره

😳😳😳😳😥😥😰😨😨درد داره وای

سوال های مرتبط

مامان ژیار کوچولو مامان ژیار کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۷ ماهگی