سلام میخام الان کمکی به بچم غذابدم چی بدم

۲ پاسخ

فرنى بده
اگه شيرخشك ميدى
اول يه قاشق مربا ارد برنج رو تو كمى اب بپز بعد يه پيمانه شيرخشك اماده كن
هروفت زير فرنى رو خاموش كردى و از حرارت كمى افتاد
كم كم شيرخشك رو اصافه كن غلظتشو خودت ديگه ميدونى
اگه شير خودتو ميدى كه بجاى شير خشك شير خودتو بريز

@komaki_koudake_man
این لینک رو روبیکا بزنید فوق العاده ست در باره غذای کمکی

سوال های مرتبط