۷ پاسخ

اره از بدو تولد میاد هنوزم میاد دکتر گف طبیعیه چون هنوز هورمون های بدن من توی بدنش فعاله

طبیعیه من دوتا دخترام داشتن

چندروز اول اومد شفاف بودوکشدار

چند روز اول طبیعیه

دختر منم میاد میگن واسه دختر طبیعیه

زرد رنگ بود واسه دختر من ی هفته ی اول بعدش خوب شد،خیلی کم بود گاهی بود

چند روز اول اومد مامانم اینا ک گغتن طبیعیه عفونته میاد گاها

سوال های مرتبط

مامان نارشین مامان نارشین ۱۲ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۶ ماهگی