دوستان ازسینه ام کلی ترشح میاد یه دفعه چرا؟

۳ پاسخ

خیلی خوبه بیادراحت بداززایمان بچه شیرمیخوره برای من که وحشتناکه انقدری که قولمبه قولمبه شده بخدا دردمیکنه من کلابارداری سوممه شیرم زیاده

اینا اغوزه اصلا ابدا دست نزن خدای نکرده زایمان زود رس میگیری

شیره مامان

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد