دوستان من همینجوری ازسینه ام داره مایع میاد چیکارکنم زیاده

۷ پاسخ

چرا از من هیچ خبری نیس حتا شده ب اندازه ی قطره یا کمتر هیچی ب هیچی سفت هس اما ن شیری میاد ن چیزی شبیه آب
دوستم میگ سوراخ های سینه ات بسته اس دا نمیدونم این حرف چقد صحت داره
من بیشتر از زایمان از شقاق سینه میترسم ☹️😔🥺

شکر خدا

پلمپ سینه آت رو باز کردی هرچی آغوز داری میریزع چرا دست زدی چسب زخم با پنبه بزار نوکش تا بسته بشه

از من ۴ ماهه میاد

برا منم اونجوریه لباس زیر نخی بپوش زود به زود عوض کن یا پد بزار

هیچکار
دیگه باید بیاد چیزی تا زایمانت نمونده ک

هیچی پد بذار

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان Fandogh😍 مامان Fandogh😍 هفته سی‌وسوم بارداری