چرا از من هیچ خبری نیس حتا شده ب اندازه ی قطره یا کمتر هیچی ب هیچی سفت هس اما ن شیری میاد ن چیزی شبیه آب
دوستم میگ سوراخ های سینه ات بسته اس دا نمیدونم این حرف چقد صحت داره
من بیشتر از زایمان از شقاق سینه میترسم ☹️😔🥺
شکر خدا
پلمپ سینه آت رو باز کردی هرچی آغوز داری میریزع چرا دست زدی چسب زخم با پنبه بزار نوکش تا بسته بشه
از من ۴ ماهه میاد
برا منم اونجوریه لباس زیر نخی بپوش زود به زود عوض کن یا پد بزار
هیچکار
دیگه باید بیاد چیزی تا زایمانت نمونده ک
هیچی پد بذار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.