۳ پاسخ

صبحانه مربا و کره گیاهی میخوردم الان که کره گیاهی پیدا نمیکنم هرجا میرم مربا تنها میخورم😶

کلا لبنیات نمیخورم کیک و شکلات و شیرینی و کلا هرچی که فک کنم توش شیر و ماست داشته باشه نمیخورم
بخوام راحت تر بگم فقط برنج و مرغ و گوشت و سیب زمینی و تخم مرغ میتونم بخورم

وای منم نمیدونم چیا باید بخورم هرچی میخورم بالا میاره دخترم

سوال های مرتبط