صبحانه مربا و کره گیاهی میخوردم الان که کره گیاهی پیدا نمیکنم هرجا میرم مربا تنها میخورم😶
کلا لبنیات نمیخورم کیک و شکلات و شیرینی و کلا هرچی که فک کنم توش شیر و ماست داشته باشه نمیخورم
بخوام راحت تر بگم فقط برنج و مرغ و گوشت و سیب زمینی و تخم مرغ میتونم بخورم
وای منم نمیدونم چیا باید بخورم هرچی میخورم بالا میاره دخترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.