۲ پاسخ

عزیزم اینا واسه بالای یکساله. داخل شیر پاستویزه یا آب حل میکنن. واسه کوچولوی شما سنگینه. اگه دکتر تجویز کرده حتما روش و مقدار استفاده رو بپرسین

خودت خریدی؟؟

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی
مامان وروجک مامان وروجک ۱ سالگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱ سالگی