۵ پاسخ

حساسیته
حالا میتونه براثر گرما زده باشه بیرون که میگی قبلا نبوده

اگه تازه شیرخشک رو براش شروع کردی شاید حساسیت ب پروتین گاوی باشه ولی اگه فقط نوع شیرخشکشو عوض کردی میشه حساسیت معمولی ب همون شیرخشک ن فقط حساسیت ب پروتیین گاوی

دختر منم پشت دستش اینجوری شده

حساسیته

حساسیته عزیزم

سوال های مرتبط