حساسیته
حالا میتونه براثر گرما زده باشه بیرون که میگی قبلا نبوده
اگه تازه شیرخشک رو براش شروع کردی شاید حساسیت ب پروتین گاوی باشه ولی اگه فقط نوع شیرخشکشو عوض کردی میشه حساسیت معمولی ب همون شیرخشک ن فقط حساسیت ب پروتیین گاوی
دختر منم پشت دستش اینجوری شده
حساسیته
حساسیته عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.