سه به بعد بهتر شد اما راحت راحت هیچوقت آدم نمیشه تا بیان بزرگشن باید برن مدرسه
به نام خدا فقط میتونم بگم از شب زایمان
چون ببین هرچی سنش بیشتر میشه کنجکاوی و شیطون میشن
منم دنبال جواب همین سوالم ولی هیچ کی درست جواب نمیده..
ولی در کل بنظر خودم و براساس تجربه اطرافیانم از 4سالگی ک خودشون برن دسشویی و غذا بخورن همه چی بهتر میشه
۴سالگی
ببین دیگه ۴سالگی یختی های قبل رو نداره اما خب چالش های جدیدی داری دیگه
۴ به نظرم خیلی بهتر بود
اوج مستقلیه
همه کاراشا خودش میکنه کمک حاله خیلی
از دوسالگی از شیر و مای بیبی گرفتم رفتم باشگاه ولی بچه کلا سختی داره
از ۷سالگی به بعد خیلی خوب میشن
چرا خب از ی سنی ب بعد واقعا راحت تر میشیم من پسر اولم بعد از ۲ سال خیلی بهتر شد همه چی و بعد از ۳ سال دیگ اوکی اوکی
مگه راحتی داره هر مرحله هر سن ی چالش داره
فک نکنم راحت بشیم هیچ وقت🥴
من امسال تازه راحت شده بودم که باز حامله شدم😅😅
از۳سالگی راحت تر میشه ولی دیگه همیشه درگیریم
دنیال راحتی نباش مامان من هنوزم راحت نشده🤣
فعلا نشدم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.