دوستان زمان از پوشاک گرفتن بچه کی هست چند سالگی

۱۱ پاسخ

من که شروع کردم به گرفتن یه بارم تو خونه جیش نکرده خودش تند تند بهم میگه جیش پی پی

من دخترمو‌ دوسالونیم گرفتم

من بچه بزرگم بعد دو سالگی شروع کردم دو تا مون هم اذیت شدیم اینو انشالله چند ماه دیر تر شروع میکنم

من از یکسالگی روزا باز میزاشتم هر نیم ساعت میبردمش دستشویی تا یاد گرفت بگه جیش دارم

دخترمو یک هفته ب تولد سه سالگی گرفتم خیلیییی الحمدالله راحت فقط ی بار از دستش دررف چون بچه فهمیده بود و واقعا این خیلی مهمه

از ۲.۵ -۳ سال شروع میشه

هر موقع بتونه بگه

من گرفتم

هر وقت که خودش آمادگیشو داشت

۱۸ ماهگی تا دو سالگی

دو تا چهار سالگی دکتر عزیزی میگفت

سوال های مرتبط

مامان 🩵بچه رئیس💙 مامان 🩵بچه رئیس💙 ۲ سالگی