بچه ها من واجبی بزنم اشکالی داره ؟؟؟

۶ پاسخ

نه نزن

نوره زرنیخ دار مجازی در ماه ی بار استفاده کنی مشکلی ندارن
ولی ماه آخر میتونی هر هفته یا دوهفته یکبار استفاده کنی اگه زایمان طبیعی بخوای
ولی شیمیایی استفاده نکن

نوره های کارخونه ای خطر داره
نوره زرنیخ دار مشکلی نداره

من که میزنم🤷🏻‍♀️

بهتره ك نزني

دکتر بهم گفت اشکالی نداره ولی باز من میترسم

سوال های مرتبط

مامان هدیه مامان هدیه ۴ ماهگی
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه مامان هدیه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرنیکا مامان آرنیکا هفته سی‌وهشتم بارداری