بااولین نگاه نمیدونم چرا حسم گفت پسره
پسر هرچی شد بیا بگو
حسم میگه پسر
پسرررررد
دکتر میگه مشخص نیس اونم با وضوح نمایی و اینکه فراتر ازین عکس میتونه ببینه اونوقت ما چطور تشخیص بدیم هرکسی هم میگه فقط حدسشه !
دکتر تشخیص نداده ما میتونیم تشخيص بدیم آخه
بنظرم ک پسر
دختر😁
پسره
دکتر خودش نگفته چیه
تو ان تی چی بهش گفتن؟
پسره فک کنم
پسر هستش طرز خوابیدنش مادرشوهرم میگه همیشه
پسر هست
پسره از فرم سرش و پیشونیش معلومه اینجوری
پسرررر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.