نظرتون درباره شلوار جین برا دختر ۱۵ ماهه چیه

۷ پاسخ

منم از ۸ماهگی میپوشم براش

من از ۱۱ ماهگی‌میپوشونم بهش البته جنسش بی نهایت نرم و راحت هسته پنبه ای هست
۱‌تومن خریدم

من از۵_۴ماهگی پوشوندم😂البته اون اوایل جینش ازین کشی پارچه ای بودولی از۷ماهگی لی جین گرفتم

من میپوشونم بیرون رفتنی

خیلی بهشون میاد.😍انگار از حالت نوزادی خارج شدن😂

خیلی ملوس میشن😍

عالیه من میپوشونم

سوال های مرتبط

مامان نبات مامان نبات ۲ سالگی
مامان آترینا مامان آترینا ۱۶ ماهگی
مامان اُمیدِ زندگیم مامان اُمیدِ زندگیم ۱ ماهگی