منم از ۸ماهگی میپوشم براش
من از ۱۱ ماهگیمیپوشونم بهش البته جنسش بی نهایت نرم و راحت هسته پنبه ای هست
۱تومن خریدم
من از۵_۴ماهگی پوشوندم😂البته اون اوایل جینش ازین کشی پارچه ای بودولی از۷ماهگی لی جین گرفتم
من میپوشونم بیرون رفتنی
خیلی بهشون میاد.😍انگار از حالت نوزادی خارج شدن😂
خیلی ملوس میشن😍
عالیه من میپوشونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.