اسم خواهرزادم ایلیاست ۱۸سالشه یکی از القاب امام علیه،یکی از معنی های دیگش هم خدای خدایان هست
قشنگه یعنی حضرت علی
اسم پسرمنم ایلیا 😍
اسم قشنگیه خیلی پسرمن روز ولادت امام علی بدنیا اومد
اسم پسر خالمه اسم قشنگیه اسم خوش اواس خیلی ام پسر باهوشیه
از القاب امام علی هست
اسم قشنگیه
با اینکه از خیلی وقت پیش گذاشته میشه ولی مثل بعضی اسامی تکراری نشده
آوای زیبایی هم داره
پیغمبر دوس دارم ولی حضرت علی خیلی بیشتر دوس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.