نظرتون درباره اسم "ایلیا" چیه؟؟؟؟معنیش؟؟؟

۶ پاسخ

اسم خواهرزادم ایلیاست ۱۸سالشه یکی از القاب امام علیه،یکی از معنی های دیگش هم خدای خدایان هست

قشنگه یعنی حضرت علی

اسم پسرمنم ایلیا 😍
اسم قشنگیه خیلی پسرمن روز ولادت امام علی بدنیا اومد

اسم پسر خالمه اسم قشنگیه اسم خوش اواس خیلی ام پسر باهوشیه

از القاب امام علی هست
اسم قشنگیه
با اینکه از خیلی وقت پیش گذاشته میشه ولی مثل بعضی اسامی تکراری نشده
آوای زیبایی هم داره

پیغمبر دوس دارم ولی حضرت علی خیلی بیشتر دوس دارم

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۲ سالگی
مامان مسیحاوسوفیا مامان مسیحاوسوفیا ۲ سالگی
مامان آرکان مامان آرکان ۱ سالگی