چجوریه دختر ۳ماهمو از پستونک بگیرم

۳ پاسخ

عزیزم سه ماهشه فقط خیلی زوده بذار بخوره بچه ها با پستونک خودشون رو اروم میکنن

چرا بگیری اگه کولیک داره بذار چندماهی بخوره خیلی کمک دستت میشه

ما داریم التماسش میکنیم بگیره شما میخوای الان ترکش بدی.

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی