روز دوم استراحت مطلق...😪خیلی سخت میگذره چجوری ۳ ماه رو بگذرونم🥺

۸ پاسخ

بچه منم خیلی پایین بود سرش نزدیک لگنم بود یه ماه کامل استراحت بودم یکشنبه رفتم گفته سرش تا ناف اومد بالا

عادت میکنی کم کم ادم ک به بچش. فک میکنه براش راحت تر میشه

آنقدر دلم گرفته که حد نداره ، مامانم هم نیست دیگه بیشتر کلافه ام

منی که دوماهه استراحتم🫠

برای چی استراحتی؟

به چه دلیلی استراحت مطلقید؟؟

و همچنین منی که ۵ ماهه استراحت مطلقم🫠

😂
و منی که ۶ ماه از بارداریمو استراحت مطلقم💆🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان محمد سینا🩵 مامان محمد سینا🩵 ۷ ماهگی
مامان نگین و تودلی مامان نگین و تودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری