۵ پاسخ

زیادسخت نگیرین من جفت پسرام پستونک دادم هم شیرخودمودادم به زورازشیروپستونک گرفتمشون به دخترمم میخوام بدم دوای درده قشنگ آدم به کارشوخوابش میرسه

میتونی از پستونک استفاده کنی.
ولی اینجا یه دوره داره راجب مراقبت از نوزاد اونجا راجب شیردهی خیلی چیزای بدرد بخوری گفت.همینجوری راجب چیزای دیگه.به نظرم یه نگاه بنداز به دوره بدردت میخوره

من پستونک میدم به زور میگیره چیه مگه پستونک

بچه جاریم شکمش همش باد می‌کرد بردن دکتر. دکتر گفت زیاد شیر دادی بجاش پستونک بده ساعت مشخص کرده بود طبق اون شیر میداد بعدش پستونک

پستونک بده بابا

سوال های مرتبط