امروز واکسن زدم نبش بالاس یا نه

تصویر
۹ پاسخ

گروه نمیای؟؟ ؟

تب نداره اصلا، دمای بدنش نرماله

ن تب نداره .وقتی شک داری پیشونیش و بوس کن داغ باشه یا ن میفهمی قشنگ

نه.

ن ۳۷نیم ب بابا تبه

سلام نه، ۳۸اینا تب حساب میشه
البته اینارو باید به علاوه٠/۵
کنی

پایین هم هست

نه خداروشکر
خوبه
چطور بود واکسن؟
پسرای من شنبه دارن

نه گلم

سوال های مرتبط