مامانا فنجون گیلاسیارو گرفتم قشنگه

تصویر
۸ پاسخ

اره من پاسماوریاشو گرفتم😍

اره خیلی گوگولی هستن

اره خیلی😍

خیلیییییی

چند خریدی گلم؟
من امسال ی هفت سین خریدم گیلاسیه مثل همینا البته برای چیزای دیگم میشه استفاده کردم تو فکرم بود فنجونشو برا خودم بگیرم

خیلی قشنگیه مبارکه
چقدر گرفتین

اره 😍

چ بامزن😍

سوال های مرتبط

مامان 🐣جوجو سجاد🐣 مامان 🐣جوجو سجاد🐣 ۱ سالگی
مامان عسلم و نفسم مامان عسلم و نفسم ۲ سالگی