سلام مامانا این لباسارو واس دخترم گرفتم قشنگه

تصویر
۶ پاسخ

مبارکه عزیزم انشالله ب شادی بپوشه

بله گلم‌قشنگه‌مبارکش‌باشه❤️

اره مبارکه عزیزم

سایزش بزرگ نیس مبارکش باشه عزیزم

قشنگ عزیزم به شادی بپوشه

مبارکش باشه خوشگله
چقدر گرفتی

سوال های مرتبط

مامان رستا خانم مامان رستا خانم ۱ سالگی
مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 ۲ سالگی
مامان پِسَرطَلا🩵 مامان پِسَرطَلا🩵 ۲ سالگی
مامان فرحان و فاطمه مامان فرحان و فاطمه ۴ سالگی