این کلاه آفتابی قشنگه واسه پسرم گرفتم؟

تصویر
۴ پاسخ

اره قشنگه مبارکش
پسرمن ینی خودمو میکشم باز کلاه نمیزاره وقتیم ک میریم روستا داعم جلو افتابه😒

مبارکه اره.

خییییلی خشکله مبارکش باشه

اره.

سوال های مرتبط