دومییییی
بنظرم اولی چون همه گرد میگیرن این متفاوته و اینکه برش زدن و تقسیم کردنش راحتتره.
فقط یکم تزئینات برا روش انتخاب کن.خرس و قلب و این چیزا بسته به تمی که تو تولد بکار میبری.
سومیییی
من سومی رو پسندیدم 🫠🫠
دومی
دومی نازه
صددرصد اولی.
الان کیلویی چنده
سومی
بشرطی زرافه اش همینقدر خوشگل باشه
منم میخوام مثل دومی سفارش بدم کلا تم تدی دوس دارم
کان فینگ متصل
و قابلیت اینکه حجم بستتون چقدره روبیکا پیام بذارید گیگی ۳۹۰
@Radvinmoradi7879
دومی بنظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.