۱۲ پاسخ

دومییییی

تصویر

بنظرم اولی چون همه گرد میگیرن این متفاوته و اینکه برش زدن و تقسیم کردنش راحتتره.
فقط یکم تزئینات برا روش انتخاب کن.خرس و قلب و این چیزا بسته به تمی که تو تولد بکار میبری.

سومیییی

تصویر

من سومی رو پسندیدم 🫠🫠

دومی

دومی نازه

صددرصد اولی.

الان کیلویی چنده

سومی
بشرطی زرافه اش همینقدر خوشگل باشه

منم میخوام مثل دومی سفارش بدم کلا تم تدی دوس دارم

کان فینگ متصل
و قابلیت اینکه حجم بستتون چقدره روبیکا پیام بذارید گیگی ۳۹۰
@Radvinmoradi7879

دومی بنظرم

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🧸 مامان دلوین 🧸 ۲ سالگی