یک بنظرم دامنش خیلی شکیل تر وایساده، هم خوش آب و رنگ تره!
پاپیون و مروارید دوزی بقیه مدلارو هم دوست دارم❤️
4
1و3.
من یکو پسندیدم
۴ قشنگه
یک.
۱ خیلی نازه
۴ خیلی قشنگه
شبیهن ک فقط رنگشون فرق داره
۴خیلی ملیح و قشنگه
۳ و ۴ خیلی خوشرنگ و جیگرن
همشون تو ی سبک رنگش فرق داره بنظرم ۳ یا ۴
۴ خیلی نازه
۳.
۳ و ۴
از نظر یه مامان پسردار تفاوت چندانی ندارن ک
۱و۴
منم میخواستم لباس پرنسسی بگیرم برا دخترم شما میخواین بدوزین براش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.