۱۸ پاسخ

یک بنظرم دامنش خیلی شکیل تر وایساده، هم خوش آب و رنگ تره!
پاپیون و مروارید دوزی بقیه مدلارو هم دوست دارم❤️

4

1و3.

من یکو پسندیدم

۴ قشنگه

یک.

۱ خیلی نازه

۴ خیلی قشنگه

شبیهن ک فقط رنگشون فرق داره

۴خیلی ملیح و قشنگه

۳ و ۴ خیلی خوشرنگ و جیگرن

همشون تو ی سبک رنگش فرق داره بنظرم ۳ یا ۴

۴ خیلی نازه

۳.

۳ و ۴

از نظر یه مامان پسردار تفاوت چندانی ندارن ک

۱و۴

منم میخواستم لباس پرنسسی بگیرم برا دخترم شما میخواین بدوزین براش؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی