۳ پاسخ

خوبه واسه یبار

من خوشم میاد ... حدودا ۲۰ سال پیش رفتم و خیلی خاطره قشنگی تو ذهنمه ..‌ نمیدونم بازم همون شکلیه یا ن

ما رفتیم دوست داشتیم
نسبت به هزینش خوب بود

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۲ سالگی
مامان عسلم و نفسم مامان عسلم و نفسم ۲ سالگی
مامان رستا خانم مامان رستا خانم ۱ سالگی