۱۳ پاسخ

چوب شور و قند و نی نی و جیش و ممه و کلاه هم میگه به نظرتون کافیه؟

کلمه خوبه ولی تو گهواره مهارت بر اساس بازه سنی داره،الان باید جمله دو کلمه‌ای بگن..مثلا مامان رفت،بابا بده،اینجوری..ولی خب بعضی بچه‌ها نمیگن،دلیلش هم اینه ک ممکنه یک مهارت دیگه‌شون تقویت شده باشه

یا مثلا میگه غذا میخورم

دختر من جمله میگه
مثلا میگه میرم پیش بابایی
میرم عمه اینارو خیلی خوب بلده ماشالله

خوبه دیگه

باور کن خیلی خوبه پسر من فقط ماما بابا نه 😂😂

خوبه که عزیزم دختر منم همینه جمله بگه که زوده

ماشاالله خوبه بازم پسر من سرجمع ده تا کلمه هم نمیشه😑

عالیه خداروشکر🙏 همه بچه ها همینارو میگن دیگه حالا یکی زودتر یکی دیر تر ماشالله باشه😍

خوبه که گلم
جمله برای ۲ سالگیه

پسر من اونم نمیگه فقط ماما بابا ببه عم ممم حبیدی

خوبه عزیزم
نگران نباش عالیه

خیلی خوبه ماشالله

سوال های مرتبط