۵ پاسخ

شب تا صبحم ۲۰ بار بیدار میشه تا سینمو نذارم دهنش نمیخوابه

عزیزم دختر من انقد وابسته بوووود ک نگو ولی خیلی راحت از شیر گرفتمش یعنی باورم نمیشد انقد خوب کنار بیاد

عزیزم اصلا نگران نباش.خدا مهرش رو میبره از دلش.فقط نم نم بگیر ازش.هم خودت سختت نیست و هم نی نی .چسب بزن بگو اوف شده نلخک هم بزن.کم کم کمش کن.پیشنهاد میکنم برای خوابش ی تاب ریلکسی بگیری عصای دستت میشه

بنده یکبار شکست خوردم
خودمم وحشتناک حال روحیم خراب شد
فعلا بیخیال شدم
الان حتی نمیخام بهش فکر کنم انگار یه کوهه پشت من که باید بزارم زمین
تو تاپیکا گفتم

من ۱۸ ماهگی گرفتم اصلا هم اذیت نشدیم
جراحی کرده بودم حالم خوب نبود عصاب هم نداشتم دکترشم از قبل گفته بود رو ۱۸ماهگی بگیرم
شب تا صبح همیشه سینم دهنش بود دهنم سرویس شده بود
تا صبح اون روز ساعت ده بیدار شد اول میخواستم تلخک استفاده کنم مامانم گفت نکن چسب تست کن به سینم چسب زدم گفتم بوف شده سینه مامان بعدش ماهلین کفت بوفه گفتم اره رفتتت تااا شب در طول روز هم با خوراکی میوه و غذا مشغولش کردم غروب پارک هم بردمش تا شب موقع خواب اومد پیشم گفت بوفه گفتم اره دختری هنوز بوفه و تماممممم کنارم دراز کشید پشتش ماساژ دادم خوابید دیگه هیچوقت احوال سینه نگرفت
ببین خیلی وابسته بوداااا وحشتناااک اصلا قبل خواب تا شیر نمیخورد نمیخوابید

سوال های مرتبط