هفته ای چند بار پارک و خانه بازی میرین؟

تصویر
۱۱ پاسخ

من هفته ای ۲بار میبرمش بیرون میریم مرکز خرید پارک من کم میبرمش غروبا هم بیشتر اوقات باباش میبرتش بیرون و پارک

همش خونه ایم و اجازه بیرون رفتن ندارم ک ببرمش باباشم همش سرکاره امسال شاید سه بار رفته باشه پارک

هرروز میریم پارک با هم دوتایی

سالی یه بار حوصلشو ندارم ولی الان میخوام پسرمو بیشتر ببرم گناه داره😄

خانه بازی دو بار . باشگاه سه بار در هفته وای هر شب با ماشین میبرمش بیرون و فروشگاه

هر روز میریم پارک
تازه بعضی روزا دوبار
صبح با خودم بعداظهر همه باهم

پارک تقریبا هر روز ولی خانه بازی نمیبرم خودمم ناراحتم ولی هزینه ها بالاست🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

ما پارک میریم روز در میون بیشتروقتا

معمولا هفته ای یکبار خانه بازی، سه یا چهار بارم پارک

هر روز

الان دیگ گرم پارک سعی میکنم نبرم جمعه بردم یکشنبه هم بردم این هفته

سوال های مرتبط