مامانایی که تو دلیتون پسره اسمش رو چی میخواهید بزارید؟

۲۷ پاسخ

دختر باشه آبان چون ابان بدنیا میاد یا پناه
پسرم ک باشه سپهر بابا

میکائیل 💙💙😍😍

یا پوریا یا بردیا

علی رضا پسر دختر یا زینب بانو یا زهرا

من آرتا

‌کارن

من یزدان میزارم

ایمان

هامین

امیر رضا چون نذر کردم

دیان

شاید دیار.بردیا .هامین
نمیدونم کدوم🤦‍♀️شایدم هیچکدوم

تیام💙💙💙

مهرسام

سلام میخام بذارم یزدان

شایان

پسر اولم هم کیان
با افتخار من ایرانی ام

من نذر کردم امیر علی باباش هیراد دوست داره

هنوز هیچی انتخاب نکردیم

محمد هادی ♥️

کسری

ایمان یا امین

ما هنوز انتخاب نکردیم هیچی به دلم نمیشینه

لیام

کوروش

شهریار

دختر باشه مهوا
پسر باشه ماهان یا مهرزاد

عزیزم شما علائم و ویار چی داشتید با وجود اینکه پسر باردارید؟

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی 🩵👶🏻 مامان نی نی 🩵👶🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری