ببین ترس که طبیعی اما واقعا فک نمیکنی با ترست جون بچه رو به خطر بندازی به جای تایپک برو بیمارستان بعدشم شاید اصلا چیزی نباشه
چجور دردی داری
وا چرا میترسی ترس نباید بزارع چضعیت تو و جنین بد شه. اونا شاید ی امپولی چیزی بدن درد زودرس متوقف بشه برو ب ترست غلبه کن . فوقش ممکنه بگن میخام معاینت کنم اونم بگو نمیخام .
چرا خب ؟؟؟شاید دور از جون زایمان زودرس داری برو سریعا 😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.