مامانای آملی، کسی پیش خانم مرضیه یزدانی سزارین کرده؟

تصویر
۶ پاسخ

بله من انجام دادم کارشون خیلی،خوبه

بله من‌کردم خیلی راضی بودن

من قراره سزارین بشم پیشش.
دوستم پیشش سزارین شده.

در کل از عملش خیلی راضین

گلم درخواست دادم میشه قبول کنید🎀🤍

راجبشون شنیدم که دکتر خوبیه و زیر دست هم نمیگیره ظاهرا البته فقط شنیدم نمیدونم🤧

سوال های مرتبط