سلام بچه ها خوبین.فسقلیاتون خوبن .

۶ پاسخ

ممنون عزیزم اره الان فعلا اذیته

سلام شکرخدا خوبیم . حال شما چطوره ؟

سلام گلم خوبیم شکرشماخوبی من تجربه ای ندارم ولی دیروزدکتربردم گفتم خیلی گریه میکنه وخوابش خوب نیست گفت بخاطردندونشه ایرادی نداره هروقت خیلی اذیت بود.یکی دوقطره پاراکیدبزن به لثه هاش آروم میشه یادندوگیرشوبزارم یخچال خنک شدبدم بکشه به لثه هاش اون خنکی آرومش میکنه

سلام طفلی بچم سرما خورده شدید در کنارش دندونشم میخواد بزنه بیرون اسهالم ک هست

حالم نپرسی بهتره😂😣
شما چطورین

تجربه دندون کدومتون دارین.رضا خیلی اذیته بمیرم بچم بقرار بد بجور دوروزه اب دهنش میاد.شیر نمیخوره.یکمم سرش داغه

سلام خوبیم خداروشکر ، شما چطورین ؟☺️

سوال های مرتبط

مامان هانا👧🏻💕 مامان هانا👧🏻💕 ۱ سالگی
مامان نیلماه 🌙🩷 مامان نیلماه 🌙🩷 ۱۴ ماهگی